کد تخفیف off200 برای اشتراک شهریور تحلیلگر بابایی فعال شد

آموزش تحلیل بیت کوین

1402/04/11

آلت تصاویر سیچک

در بازار ارز دیجیتال مهم ترین ارزی که بایستی آن را تحلیل کنیم بیتکوین است. برای تحلیل بیتکوین بایستی آموزش دیده و تمرین های زیادی انجام دهید. در این مطلب به شما آموزش میدهیم برای تحلیل بیتکوین چه مسیری را بایستی طی کنید.

روش های تحلیلی در بازار مالی

در بازار های مالی نظیر بازار ارز دیجیتال ما دو نوع تحلیل داریم:

  • تحلیل فاندامنتال
  • تحلیل تکنیکال

در تحلیل تکنیکال ما از گذشته قیمتی بازار استفاده کرده، تا آینده قیمتی بازار را پیش بینی کنیم. پر کاربرد ترین نوع تحلیل در بازار های مالی، تحلیل تکنیکال است. 

نوع دیگری از تحلیل، تحلیل فاندامنتال می باشد که در آن شاخص های تاثیر گذار بر قیمت را تحلیل کرده و سعی میکنیم از این روش قیمت آینده را پیش بینی کنیم. به عنوان مثال درمورد بیتکوین، شاخص هایی مثل هش ریت، هزینه ماینینگ، تعداد تراکنش ها و... مورد بررسی قرار می گیرد.

چطور تحلیل تکنیکال را یاد بگیریم؟

بهترین روش برای یادگیری تحلیل بیتکوین از طریق تحلیل تکنیکال، استفاده از ویدئو های آموزش و کلاس های این حوزه می باشد که میتوانید آن ها را در سطح اینترنت پیدا کنید و یا از قسمت تحلیلگران سیچک، تحلیلگر مناسبی را انتخاب کرده و آموزش های آن را مشاهده کنید.

چطور تحلیل فاندامنتا یاد بگیرید؟

تحلیل فاندامنتال تخصصی تر می باشد و به همین خاطر دوره های آموزشی کمتری در اینترنت می توان برای آن یافت. اما شما باز هم می توانید میان تحلیلگران فعال در سوشال تریدینگ سیچک جستجو کرده و این آموزش ها را پیدا کنید.

از تحلیل ها و سیگنال های رایگان استفاده کنید

یکی از راه هایی که میتوانید از آن برای فعالیت در بازار استفاده کنید، بدون آنکه نیازی به تحلیل بیتکوین و آموزش دیدن در این رابطه داشته باشید، استفاده از تحلیل های بیتکوین می باشد که در سیچک توسط تحلیلگران حرفه ای مختلف انتشار داده می شود.

سیچک به عنوان یک سوشال تریدینگ، محل فعالیت تحلیلگران حرفه ای مختلف می باشد که شما میتوانید با دنبال کردن آن ها، از دانششان استفاده کنید.

نظرات کاربران

ایمیل

نام

پیام شما

کپچا

کامنتی وجود ندارد

شما بحث را شروع کنید