کد تخفیف off200 برای اشتراک شهریور تحلیلگر بابایی فعال شد

روانشناسی در ترید به زبان ساده

1402/04/16

آلت تصاویر سیچک

برای موفقیت در بازار مالی شما نیاز به سه فاکتور مهم دارید: تحلیل تکنیکال و فاندامنتال، روانشناسی و مدیریت ریسک و سرمایه. در این مطلب از بلاگ سیچک در رابطه با روانشاسی صحبت خواهیم کرد. 

در صورت تمایل میتوانید مطلب مربوط به مدیریت ریسک و سرمایه را مطالعه کنید.

اهمیت روانشناسی در ترید

شغل معامله گری تا حد زیادی شبیه خلبانی است. در این شغل با احساسات بسیار متنوعی مثل ترس، نگرانی، غم، شادی و حتی انتقال رو به رو هستیم. به همین خاطر بسیار مهم است که در این شغل بر روی احساسات خود مدیریت بالایی داشته باشید. یک معامله گر موفق، یک معامله گر منظم است که بر روی استراتژی و روحیات خود با نظم بالایی تسلط داشته باشد. 

چطور بر روی روانشناسی خود کار کنیم؟

متاسفانه هیچ کتاب و یا دوره آموزشی نمی تواند روانشاسی شما را به اندازه خودتان و یا یک مربی تقویت کند. برای تقویت روانشاسی خود بایستی در کنار یک مربی تجربه کنید و با کسب تجربه روانشناسی خود را تقویت کنید. اینکار نیاز به صرف زمان و انجام اشتباهات زیاد است، تا در کنار این اشتباهات بتوانید بر روی کنترل احساسات خود موفق شوید.

چطور یک مربی پیدا کنیم؟

میتوانید در سطح اینترنت جستجو کرده و دوره های آموزشی که منتور در اختیار شما قرار میدهند را پیدا کنید. منتور ها نقش مربی را بازی می کنند و به شما کمک میکنند در یک دوره زمانی معقول روانشناسی خود را بهبود ببخشید.

یکی دیگر از راه های پیدا کردن مربی جستجو بین تحلیلگران سیچک می باشد، شما میتوانید بین تحلیلگران فعال جستجو کرده و با مقایسه کارنامه آن ها، با تحلیلگر انتخابی خود مکاتبه کرده و یکی از ان ها به عنوان مربی خود انتخاب کنید.

نظرات کاربران

ایمیل

نام

پیام شما

کپچا

کامنتی وجود ندارد

شما بحث را شروع کنید