کد تخفیف off200 برای اشتراک شهریور تحلیلگر بابایی فعال شد

رتبه بندی تحلیلگران فارکس

1402/04/11

آلت تصاویر سیچک

یکی از خدمات سیچک به سرمایه گذاران، رتبه بندی تحلیلگران بر اساس شاخص های مختلف در بازار فارکس است. این موضوع به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا به تحلیلگر مناسب اعتماد کرده و سود اوری خود را افزایش دهند. 

رتبه بندی تحلیلگران فارکس از چه طریقی انجام میشود؟

سیچک کارنامه شفافی از عملکرد تحلیلگران خود دارد. شما در سیچک می توانید تحلیلگران را بر اساس شاخص های:

  • تعداد سیگنال
  • تعداد مخاطبین
  • ریسک به ریوارد کل
  • وین ریت 
  • شاخص سود اوری
  • هزینه اشتراک 
  • و...

رتبه بندی کنید. برای این کار کافیست از صفحه مقایسه تحلیلگران استفاده کنید. در صورتی که تحلیلگر مورد علاقه خود در لیست نیست، از ایشان دعوت کنید در سیچک برای خود حساب بسازد. شما همچنین در سیچک میتوانید رتبه تحلیلگران را در بازار بورس مشاهده کنید.

چطور به عنوان تحلیلگر در لیست قرار بگیرم؟

در صورتی که شما به عنوان تحلیلگر در بازار فارکس فعال هستید کافیست به عنوان تحلیلگر در سیچک ثبت نام کرده و تحلیل های خود را از طریق پنل کاربری و یا ربات تلگرام ثبت کنید. سیچک به عنوان یک سوشال تریدینگ مزایای زیادی برای شما در نظر خواهد گرفت که به شما کمک میکند تمامی تمرکز خود را خرج معاملاتتان کنید. برای اطلاعات بیشتر میتوانید از صفحه خدمات سیچک به تحلیلگران بازدید کنید.

آیا می توان از سیگنال های تحلیلگران استفاده کرد؟

بله، شما می توانید در پروفایل هر تحلیلگر، او را فالو کنید و یا اشتراک vip او را تهیه کنید. تمامی سیگنال های او برای شما قابل مشاهده خواهد بود و از طریق ربات تلگرام سیچک و پیامک، سیگنال های جدید برای شما ارسال خواهد شد.

ایا می توان تحلیلگران را در بازار های دیگر مقایسه کرد؟

بله شما میتوانید از صفحه مقایسه تحلیلگران برای رتبه بندی تحلیلگران در بازار های ارز دیجیتال و فارکس نیز استفاده کنید. به زودی سیچک از بازار های ملک، خودرو و... نیز پشتیبانی خواهد کرد.

نظرات کاربران

ایمیل

نام

پیام شما

کپچا

کامنتی وجود ندارد

شما بحث را شروع کنید