کد تخفیف off200 برای اشتراک شهریور تحلیلگر بابایی فعال شد

فرصت ویژه!!!! امسال با سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین ماشین بخرید؟

1403/04/11

خرید ماشین با سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

بیتکوین در زمان نگارش این مقاله 60.961,00 دلار قیمت دارد و هنوز رشد اصلی خود را شروع نکرده است!!! امسال سال بیتکوین است. تحلیلگران مختلف پیش بینی کرده اند که بیتکوین قیمت 100 هزار دلار را می‌بیند. با ما همراه باشید تا به شما بگویم چطور میتوانیم با سرمایه گذاری در بیتکوین ماشین‌دار شویم.

برای خرید ماشین چقدر بیتکوین نیاز داریم؟

در مقاله‌ای تحت عنوان خرید ماشین های ایرانی با بیتکوین در این رابطه صحبت کردیم که هر ماشین ایرانی چند بیتکوین ارزش دارد. از آنجایی که قیمت بیتکوین در آینده افزایش پیدا می‌کند طبعیتا قیمت بیتکوینی ماشین های ایرانی کاهش پیدا می‌کند. تنها کاری که ما بایستی انجام دهیم این است که به واسطه سرمایه گذاری بر روی بیتکوین و سایر آلتکوین ها، ارزش دارایی خود را در درجه اول حفظ و سپس افزایش دهیم به نحوی که میزان بیتکوین خود را افزایش داده باشیم. با اینکار به راحتی میتوانیم به کمک ارز‌های دیجیتال ماشین تهیه کنیم.

چطور تعداد بیتکوین ‌های خود را افزایش دهیم؟

در بازار‌ ارزهای دیجیتال بعد از رشد بیتکوین، مفهومی داریم به اسم آلت سیزن. آلت سیزن درواقع فصل رشد آلتکوین‌ها می‌باشد که بعد از رشد بیتکوین اتفاق می‌افتد. شما تنها کافیست بر روی بیتکوین سرمایه گذاری کنید. با اینکار دارایی خود را به صورت دلاری افزایش داده اید. در قدم دوم سود خود را از بیتکوین خارج کرده و بر روی سایر آلتکوین ها سرمایه گذاری کنید. با اینکار سرمایه دلاری خود را باز هم رشد می‌دهید. در زمان آلت سیزن معمولا قیمت بیتکوین ثابت یا نوسان کمی دارد. پس با رشد سرمایه دلاری شما میزان بیتکوینی که میتوانید تهیه کنید نیز افزایش پیدا کرده است.

حالا سرمایه دلاری خود را برای خرید ماشین خارج کنید

طمع نکنید!! این قانون مهمی در سرمایه گذاری است.

از آنجایی که سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال دلاری است. سرمایه شما در برابر تورم بیمه شده است. درست زمانی که به میزان ماشین مورد علاقه خود سرمایه خود را رشد دادید، آن را از بازار خارج کنید و ماشین مورد علاقه خود را تهیه کنید.

از کجا متوجه شویم آلت سیزن فرا رسیده است؟

سیچک یک شبکه اجتماعی مخصوص بازار های مالی است. تحلیلگران مختلف در سیچک فعالیت می‌کنند و می‌توانند در سرمایه‌گذرای به شما کمک کنند. با دنبال کردن تحلیلگران برتر می‌توانید جدید‌ترین تحلیل های آن ها را مشاهده کنید. برای مشاهده تحلیلگران وارد این صفحه شوید.

نظرات کاربران

ایمیل

نام

پیام شما

کپچا

کامنتی وجود ندارد

شما بحث را شروع کنید