کد تخفیف off200 برای اشتراک شهریور تحلیلگر بابایی فعال شد

بهترین صرافی ارز دیجیتال برای فیوچرز

1403/04/02

بهترین صرافی ارز دیجیتال برای فیوچرز

بهترین صرافی ارز دیجیتال برای فیوچرز

یکی از پرطرفدر ترین و محبوب ترین روش های معامله به خصوص در بازار ارز دیجیتال، متعلق به معاملات فیوچرز است. زیرا افراد در این معاملات قابلیت استفاده از اهرم یا لوریج (Leverage) را دارند، اهرم ها کمک می کنند تا سود بسیار بیشتری بدست آورید.

البته فراوش نکنید به همان شکل که ممکن است سود شما چندین برابر شود، احتمال چند برابر شدن ضرر شما هم وجود دارد، به دلایلی مانند لیکوئید شدن و … به همین دلیل است که انتخاب بهترین صرافی برای فیوچرز بسیار اهمیت پیدا می کند. صرافی های بسیاری هستند تا از معاملات فیوچرز پشتیبانی کنند، در ادامه چند نمونه از بهترین صرافی های فیوچرز را به شما معرفی می‌کنیم.

معاملات فیوچرز چیست؟

جالب است بدانید که در این بازار، به‌ هیچ عنوان رمز‌ارزی بین خریدار و فروشنده جابه‌جا نمی ‌شود. به عبارتی دیگر، معاملات در این بازار برخلاف معاملات اسپات است و تریدرهای فیوچرز بر سر مالکیت ارزهای دیجیتال معامله نمی ‌کنند، بلک تنها سر تغییرات قیمت رمز ‌ارزها پوزیشن ‌های معاملاتی خرید و فروش باز می‌ کنند.

لازم است به مورد توجه کنید که قرارداد های فیوچرز در بازارهای پرنوسانی مانند کریپتوکارنسی‌ها، دارای ریسک بسیار زیادی هستند و به دلیل اینکه با اهرم ها معاملات انجام می شوند، خطر اینکه سرمایه شما به ضرر تبدیل بشود، بالا است. بنابراین پیشنهاد می کنیم بازار را به خوبی تحلیل کنید.

معرفی بهترین صرافی فیوچرز

لازم است بدانید که صرافی های بسیار معتبری مانند، بایننس، کوین بیس و…وجود دارند که خدمات بسیار مناسبی را ارائه می دهند؛ اما متاسفانه برای افرادی که در ایران هستند کار نمی کنند. به همین دلیل در ادامه به صرافی هایی پرداخته ایم که مناسب برای تمامی ایرانیان است.

علاوه بر صرافی‌های متمرکز، در بین صرافی ‌های غیرمتمرکز هم پلتفرم ‌هایی هستند که از معاملات فیوچرز ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کنند. همه صرافی‌ های معرفی شده جزو امن ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال هستند.

اکنون شما را با بهترین صرافی‌‌های فیوچرز برای ایرانیان آشنا کرده ایم:

1.صرافی لورج (Leverj)

صرافی لورج را به عنوان یکی از صرافی های معتبر غیرمتمرکز برای انجام معاملات فیوچرز، می شناسند. این صرافی نه تنها از معاملات فیوچرز با لوریجLeverage) ۱۰۰) پشتیبانی می کند، بلکه قابلیت انجام معاملات اسپات را نیز به کاربران خود می دهد. اما فراموش نکنید که این صرافی دارای محدودیت است، به عبارتی دیگر از ارزهای دیجیتال محدودی پشتیبانی می کند. بنابراین این امکان وجود دارد تا از ارز دیجیتال مورد نظر شما، پشتیبانی نشود.

از دیگر ویژگی های این صرافی می توان به کارمزد نسبتا کمی که دارد، اشاره کرد. کارمزد معاملاتی برای فروشنده تقریبا ۰.۰۲ درصد و برای خریدار ۰.۰۴ درصد است. معاملات اسپات نیز بدون هیچ کارمزدی انجام می شوند.

2.صرافی کوکوین (KuCoin)

از بهترین صرافی های ارز دیجیتال، می توان به کوکوین اشاره داشت. قابلیت استفاده در این صرافی برای تمامی افراد ایرانی فراهم شده است و همچنین دارای محدودیتی نخواهد بود. به دلیل داشتن رابط کاربری بسیار ساده، باعث شده است تا معامله گران مبتدی هم معاملات فیوچرز خود را در کوکوین انجام دهند. این صرافی، بیش از ۷۰۰ ارز دیجیتال را پشتیبانی می کند. تاریخ انقضای در نظر گرفته شده برای معاملات فیوچرز این صرافی، ۸ ساعت است و پس از آن، معامله به صورت خودکار تسویه می شود.

3.صرافی بای بیت (Biybit)

صرافی بای بیت (Bybit) را در دسته صرافی‌ های متمرکز قرار داده اند، در این صرافی لازم نیست که افراد مراحل احراز هویت را انجام دهند و این دلیلی است که ایرانیان می توانند روزانه تا ۲۰ هزار دلار از آن برداشت کنند. علاوه بر آن صرافی بای بیت از معاملات فیوچرز نیز پشتیبانی می ‌کند. از این صرافی به عنوان یک نمونه مناسب برای ایرانیان یاد می شود، به علاوه یکی از سریع ‌ترین صرافی‌ های مشتقات رمز ارز در بازار است که بیش از 1.6 میلیون کاربر فعال دارد.

 از دیگر ویژگی های صرافی بای بیت می توان به مواردی مانند: نقدینگی بالا، داشتن نسخه موبایل و دسکتاپ و سرعت بالا در انجام تراکنش ها، اشاره داشت.

4.صرافی منگو مارکتز (گزینه ‌ای ایده ‌ال برای تریدرهای ایرانی در انجام معاملات فیوچرز)

از دیگر صرافی های غیرمتمرکز مناسب برای انجام معاملات فیوچرز، می توان صرافی منگو مارکتز (Mango Markets) را نام برد که طراحی شده بر اساس یک شبکه سولانا است.

 شما برای استفاده از قابلیت های این صرافی لازم است که دارای ارز دیجیتال سولانا (SOL) باشید، البته لازم است بدانید که این صرافی از معاملات فیوچرز پشتیبانی می کند و یک انتخاب مناسب برای کاربران ایرانی است.

برای استفاده از اهرم در معاملات فیوچرز صرافی منگو مارکتز، ممکن است با کمی محدودیت رو به رو شوید و فراموش نکنید که هر ارز دیجیتال دارای اهرم خاصی است. به عنوان مثال، معامله بیت کوین تنها با اهرم ۵ انجام می شود. از آنجایی که توکن حاکمیتی این صرافی، توکن سولانا است، شما باید کارمزد های معاملاتی خود را به صورت سولانا پرداخت کنید. میزان معینی از کارمزرد ها در این صرافی مشخص نشده است، اما دارای نقدینگی نسبتا پایینی است.

5.صرافی YFX

از نظر بسیاری از معامله گران صرافی YFX، بهترین صرافی برای فیوچرز است، همچنین تعداد زیادی از کاربران خارجی هم از این صرافی، به عنوان بهترین صرافی فیوچرز یاد کرده اند. از قابلیت های این صرافی می توان به این مورد اشاره کرد که معاملات فیوچرز با اهرم ۱۰۰ را به کاربران می دهد و همچنین از شبکه های مختلفی مانند بیت کوین، اتریوم بایننس اسمارت چین، ترون، آربیتروم و… پشتیبانی می کند.

البته فراموش نکنید که در این صرافی، برخی کشور هایی هستند که با محدودیت هایی رو به شده اند مانند، ایران، چین، سنگاپور، کوبا و سوریه. و به این دلیل است که افراد ایرانی به سادگی قابلیت فعالیت در این صرافی را ندارند و لازم است که IP کشور خود را تغییر دهند. اگر قصد انجام معاملات فیوچرز در صرافی YFX را دارید، بهتر است که از کیف پول های متامسک یا ربی (Rabby Wallet) استفاده کنید. زیرا متصل کردن این کیف پول به صرافی YFX، به شکل کاملا خودکار و در زمان کوتاهی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: سیگنال رایگان ارز دیجیتال

کلام آخر: انتخاب بهترین صرافی های فیوچرز

در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با بهترین صرافی ها برای فیوچرز، آشنا کنیم. لازم است در زمان انتخاب صرافی ها و انجام معاملات فیوچرز در آنها، مواردی را مورد بررسی قرار دهید. در ابتدا لازم است که ویژگی های یکدیگر را مقایسه کنید. به عنوان مثال، کارمزد معاملاتی هر صرافی را با دیگری مقایسه کنید و کمترین کارمزد را بیابید.همچنین باید توجه ویژه‌ ای به قوانین مرتبط با معامله‌گران ایرانی مانند نیاز به استفاده از VPN و مسائل مرتبط با تحریم‌ها داشته باشید. با بررسی تمام این ویژگی‌ها، می توانید بهترین صرافی برای فیوچرز را متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید.

نظرات کاربران

ایمیل

نام

پیام شما

کپچا

کامنتی وجود ندارد

شما بحث را شروع کنید