کسب درآمد از انتشار تحلیل و سیگنال-کلیک کنید

1403/02/27 | 11:35

آلت تصاویر سیچک

برای سرمایه گذاران، مهم ترین سوال این است که بهترین ارز دیجیتال که دارای آینده ای روشن بلکه سود روزانه مفیدی هم دارد، کدام است؟ همان طور که می‌دانید، برای سرمایه گذاری روی رمز ارزها لازم است که به فاکتورهای بسیار مختلفی توجه کنیم. با توجه به این مورد که سالانه تعداد بسیاری ارز، وارد بازار می شود، سرمایه گذاران برای شناسایی رمز ارز مناسب با کمی مشکل رو به رو شده اند، . حتماً شما هم علاقه‌مند به این هستید که بدانید کدام ارزها در سال 2024رشد و دی تریدینگ بیشتری را دارند؛ با این حجم از ارزهای دیجیتال روی کدام یک از آن‌ها سرمایه‌گذاری کنیم؟

نگاهی به استراتژی ارز های دیجیتال

ابتدا ارز هایی که سود ده ترین پروژه ها برای سه ماه آینده هستند به شما معرفی میکنیم و در ادامه با بررسی ۱۰ ارز دیجیتال برتر و ویژگی‌های آنها سعی داریم تا یک سرمایه گذاری مطمئن‌تر نسبت به همیشه را برای شما رقم بزنیم:

چهار ارز پر سود برای سه ماه آینده

  • cake
  • ldo
  • near
  • celo

بیت کوین (BTC)؛ بهترین رمز ارز برای سرمایه گذاری

اگر شما یکی از علاقه مندان و سرمایه گزاران در بازار ارزهای دیجیتال باشید، غیر ممکن است که با نام بیت کوین آشنا نشده باشید. بیت کوین به عنوان اولین و یکی از بهترین ارزهای دیجیتال جهان شناخته شد است. بسیاری از سرمایه گذارانی که در بازار بیت کوین وجود دارند، شرکت ها و موسسات بزرگ جهان هستند. شرکت ها به بیت کوین بسیار امیدوار هستند و آن را بهترین و آینده دار ترین ارز دیجیتال می‌بینند و در حال حاضر بیش از نیمی از عرضه ارزهای دیجیتال BTC در دسترس این موسسات دولتی و خصوصی قرار دارد.

یکی از ویژگی های ارز دیجیتال بیت کوین، نقد بودن آن است، زیرا بیت کوین از نقد شونده‌ ترین اموال برای جمع آوری سرمایه است و جالب است که تعداد بسیار زیادی از صرافی ها همه از بیت کوین پشتیبانی می‌کنند.

اتریوم (ETH)؛ آینده دارترین آلت کوین

در این بازار تنها اتریوم است که قدرت رقابت با بیت کوین را دارد. درواقع اتریوم برخلاف بیت کوین یک اکوسیستم کاربردی محسوب می‌شود.

اتریوم را می توانیم جز ارز های قرار دهیم که به ما سود روزانه می رساند، به این دلیل که این رمز ارز نوسان بسیاری را در طول روز ثبت می‌کند و تعداد بالایی از کارشناسان در زمینه بلاک چین موافق این امر هستند که، از آینده دارترین و بهترین ارز های دیجیتال می توان به اتریوم اشاره کرد.

بایننس کوین (BNB)؛ ارز دیجیتالی آینده دار

جالب است که صرافی بایننس، بیشترین حجم معاملات روزانه را دارد و به عنوان بزرگترین صرافی رمز ارزی دنیا شناخته شده است. با گذشت زمان بایننس از یک صرافی بسیار ساده به یک اکوسیستم بسیار قدرتمند تبدیل شد، داستانی که برای همه افراد جالب است این است که برای استفاده کردن از خدمات بایننس، لازم است که از ارز دیجیتال بایننس کوین استفاده شود و در نتیجه این اقدام، معاملات روز به روز تعدادشان بیشتر می شود.

از مهم‌ترین کاربردهای ارز دیجیتال بایننس کوین می‌توان به پرداخت هزینه انجام تراکنش در صرافی متمرکز و غیر متمرکز بایننس، خرید آنلاین، خرید کارت‌های هدیه، صورت‌حساب‌های کارت اعتباری ارزهای دیجیتال، سرگرمی‌ها، سفر و موارد دیگر اشاره کرد.

کاردانو (ADA)؛ از بهترین ارزهای دیجیتال

کاردانو (Cardano) یکی از ازرهای دیجیتالی است که مبتنی بر اثبات سهام شناخته شده است، که از جمله وظایف متخصصان حوزه رمزنگاری، مهندسان و ریاضیدانان است.

یکی از اهدافی که کاردانو دارد، تبدیل شدن به پلتفرم مالی جهانی است که به واسطه ایجاد محصولات مالی غیر متمرکز مشابه اتریوم و همچنین ارائه راه‌ حل‌هایی برای تعامل میان شبکه‌ای، جلوگیری از تقلب رای‌دهنده‌ها و موارد دیگر است. به دلیل داشتن این ویژگی ها، کاردانو دارای لقب «قاتل اتریوم» است و می توانیم آن را جز آینده دار ترین ارزهای دیجیتال قرار دهیم.

ریپل (XRP)؛ شبکه مبادلات مالی بین‌المللی

ریپل نت به عنوان یک شبکه ای شناخته شده است که خدماتی مانند پرداخت نظیر بانک‌ها و مشاغل خدمات پولی را ارائه می دهد، رمز ارز این پلتفرم XRP نام دارد و در بین ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار شناخته شده است.

با نگاه کردن به میزان و حجم نقدینگی و همچنین نوساناتی که در طول یک روز دارد، می توانیم ریپل را در دسته ارز هایی قرار دهیم که برای سود روزانه عالی است.

پولکادات (DOT)؛ بهترین رمز برای حل مشکلی اساسی

پولکادات امکان این را دارد که بلاک چین‌های بسیار مختلفی را در یک شبکه به یکدیگر اتصال دهد و داده های موجود را در بین بلاک چین‌ های ایجاد شده را ردوبدل کند. از اهداف پولکادات می توان به رفع مشکلات انتقال داده و پایین‌ بودن سرعت این انتقال بین بلاک چین‌های مختلف اشاره کرد و مدام در تلاش این است که دسترسی به W3 اینترنت نسل سوم را بسیار آسان تر کند.

‌پولکادات دارای حجم معاملاتی نسبتا خوبی است و به عنوان یک رمز مناسب برای ترید روزانه، شناخته شده است.

سولانا (SOL)؛ یک ارز دیجیتالی مقیاس‌ پذیر

سولانا این وعده را به کاربران خود داده است که هیچ زمانی با افزایش کارمزد رو به رو نخواهید شد. این پلتفرم به شکلی ایجاد شده است که در کنار تضمین مقیاس پذیری و سرعت پردازش بالا، هزینه تراکنش‌ها پایین بماند و به همین دلیل است که ما می توانیم سولانا را در لیست انتخاب بهترین ارزهای دیجیتال آینده دار قرار دهیم.

چین لینک (LINK)؛ تغذیه‌کننده‌ی قراردادهای هوشمند

پلتفرم چین لینک را می توانیم به عنون یک پیشرو در حوزه ارزهای دیجیتال بشناسیم. ارز دیجیتال چین لینک به دلیل برتری که نسبت به رقبای خود دارد توانست با پروژه های بسیار بزرگی مانند: اتریوم و سولانا ارتباط بگیرد، به شکلی که این پروژه ها در مسیر خود از چین لینک استفاده می کنند.

چین لینک دارای کاربرد های بسیار متنوعی است که می توانیم به نظارت بر منابع آبی با هدف بررسی آلودگی یا برداشت غیر قانونی در شهرهای خاص اشاره کنیم که در این حالت از سنسور ها برای نظارت کردن بر سفره‌های آب زیرزمینی، مصارف شرکتی و سطوح آب‌های طبیعی استاده می شود.

لایت کوین (LTC)؛ دارای آینده ای روشن

لایت کوین یکی از شبکه هایی محسوب میشود که کاملا موفق است و جالب است که در این ارز؛ تراکنش‌ها ها به سرعت بالایی انجام می شود و کارمزد آن به مراتب بسیار پایین تر است. سطوح مقاومت احتمالی ارز لایت را عنوان تارگت‌های صعودی می توان در نظر گرفت.

آوالانچ (AVAX)

بلاک چین این پروژه ادعا می کند که آوالانچ، سریع‌ترین پلتفرم قراردادهای هوشمند در دنیای کریپتو را ارائه می‌دهد. این پلتفرم را با رمز بومی AVAX می شناسند و دارای ارزش بسیاری است. با پیش بینی کردن قیمت ارز دیجیتال AVAX، آینده ای بسیار درخشان دیده می شود و انتظار بر این است که تا سال ۲۰۳۰ از رمز ۱۷۰ دلار عبور کند. همچنین آوالانچ یک رمز ارز بسیار مناسب برای ترید روزانه به حساب می آید و سرمایه‌گذاری در آن می‌تواند در کسب سود شما کمک کند.

کلام آخر: انتخاب بهترین استراتژی برای معاملات روزانه

پاسخ دادن به سوال «بهترین انتخاب» کمی دشوار است، زیرا در این بازار چالش ها و نوسانات بسیاری وجود دارد و افراد با درنظر گرفتن شرایط زمانی و مالی خود امکان این را دارند تا بهترین راه و استراتژی را برای خود انتخاب کنند.

در این مقاله تلاش کردیم تا بهترین ارز های دیجیتال را برای شما معرفی کنیم و شما با رعایت بسیاری از نکاتی که گفته شد می توانید سودهای بسیار مناسبی را در معاملات روزانه خود کسب کنید، انتخاب کردن یک مسیر معاملاتی درست، تاثیر بسیار زیادی در سود و ضرر شما دارد.

نظرات کاربران

ایمیل

نام

پیام شما

کپچا

کامنتی وجود ندارد

شما بحث را شروع کنید