کد تخفیف off200 برای اشتراک شهریور تحلیلگر بابایی فعال شد

خبر داغ برای طرفداران بازی همستر کامبت!

1403/03/24

بازی همستر

همستر کامبت چه زمانی لیست می شود؟ این سوال تمام افرادی است که بازی تپ تو ارن (Tap-to-Earn) علاقه مند هستند. در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۴ همستر کامبت (Hamster Kombat)، در فضای تلگرام سر و صدای بسیاری ایجاد کرد که خیراً محبوبیت فراوانی به ‌دست آورده است. کاربران در این بازی با ضربه زدن در محل سکه ها، تعداد بسیاری سکه جمع می کنند، اما مطابق با گزارش ‌ها، توکن این بازی با نام HMSTR به زودی در صرافی معتبر KuCoin قابل معامله خواهد بود. در این مقاله به بررسی جزئیات و زمان بندی لیست‌ شدن توکن همستر کامبت خواهیم پرداخت.

زمان لیست شدن توکن همستر کامبت

این بازی ادعا کرده است که تاکنون بیش از صدها میلیون کاربر فعال دارد که به زودی شاهد ایردراپ توکن آن و لیست شدن در صرافی‌های معتبر خواهیم بود.

جولای ۲۰۲۴  زمانی است که توکن ها در صرافی یا صرافی‌های ارز دیجیتال لیست می شوند، البته فراموش نکنید که این در صورتی است که این فرایند با تاخیر مواجه نشود.

  • همستر کامبت، ۱۴ ژوئن، ۲۳ خرداد در بازار پیش از عرضه صرافی کوکوین لیست می ‌شود.
  • خرید و فروش همستر کامبت در بازار پیش از عرضه یا پری ‌مارکت کوکوین لیست می ‌شود.

شاید برای شما سوالی پیش بیاید که پری مارکت (Pre-Market) به چه بازاری گفته می شود؟ بازاری است که در آن برخی از ارز‌های دیجیتال پیش از عرضه رسمی در برخی صرافی‌ها معامله می شود. در صورتی که مشتاق هستید زمان دقیق تر لیست شدن همستر کامبت را بدانید، پیشنهاد می کنیم که وب سایت رسمی همستر کامبت(https://hamsterkombat.io/) مراجعه کنید.

اتصال همستر کامبت به کیف پول TON

در مطالب قبلی یادآوری کردیم که توکن همستر کمبت در شبکه TON برای ماه جولای برنامه ‌ریزی شده است. افرادی که در این پلتفرم مشغول بازی هستند؛ لازم است که کیف پول TON خود را به همستر متصل کنند و آماده شرکت در ایردراپ باشند و در زمانی که بازی همستر شروع می کند به لیست شدن، این امکان را دارند تا با مراجعه به صرافی های رسمی، دارایی خود را از بازی به کیف پول تون منتقل کنند.

لازم است بدانید که معاملات پری مارکت در دنیای ارز های دیجیتال از اهمیت بسیاری برخوردار است. از ویژگی های معاملات پری مارکت میتوان به این داشت که به معامله ‌گران فرصتی انحصاری می دهد تا قبل از لیست شدن رسمی توکن های جدید، با آن ها تعامل داشته باشند.

پلتفرم‌ هایی مانند KuCoin و  DEX‌های مختلف، پلتفرم هایی هستند که معاملات پری مارکت در آن ها راه اندازی شده است و شما این قابلیت را دارید تا توکن همستر را در پری مارکت کوکوین معامله کنید.

چطور در همستر کامبت، سکه‌های بیشتری کسب کنیم؟

ساده ترین روشی که از آن می توان سکه های زیادی بدست آورد، ضربه زدن روی قسمت سکه ی وسط صفحه است، اما درصورتی که مشتاق هستید تا سکه های بسیار بیشتری بدست آورید، لازم است که در صفحه ‌ی اصلی بازی Hamster Kombat روی Friends ضربه بزنید و در صفحه ‌ی بعد گزینه‌ ی Invite Friends را انتخاب کنید تا لینک دعوت اختصاصی شما ایجاد شود. اکنون شما این قابلیت را دارید تا این لینک را برای دوستان خود ارسال کنید.

همچنین شما این امکان را دارید تا با خرید کارت های مختلف در قسمت Mine، به شکل کاملا خودکار در بازه‌ های زمانی، ساعتی و روزانه، مقداری سکه بدست آورید و علاوه بر آن می توانید در شبکه های اجتماعی Hamster Kombat عضو شوید، سپس ازطریق بخش Earn می ‌توانید پاداش ‌های بیشتری دریافت کنید.

نحوه خرید و فروش همستر در پری مارکت

فراوش نکنید که برای خرید و فروش همستر در پری مارکت صرافی کوکوین، لازم است توکن خود را انتخاب کنید. فروشندگان نیاز است بدانند که توکن‌ ها را در زمان مشخصی که به توافق رسیده است، انتقال دهند.

  1. سفارش خرید ثبت کنید: لازم است ابتدا مبلغ و قیمتی را که می ‌خواهید با آن خرید نمایید را وارد کنید و سپس سفارشی را که داده اید، تایید کنید. کمی صبر کنید تا سفارش شما از طریق فروشنده دریافت شود و درنهایت زمان آن رسیده که توکن های خود را دریافت کنید، هنگامی که فروشنده توکن ‌ها را برای شما انتقال می دهد، توکن ها برای شخص شما خواهد بود.

برای فروش همستر کامبت قبل از لیست شدن تنها لازم است که مراحل زیر را طی کنید:

  1. ایجاد سفارش فروش: لازم است مقدار و قمیتی را که می خواهید به فروش برسانید را وارد کنید و سپس وثیقه لازم را تضمین و درنهایت سفارش خود را تایید کنید. بهتر است کمی صبور باشید تا جفت معاملاتی در بازار اصلی KuCoin فعال شود.
  2. توکن‌های خود را انتقال دهید: فراموش نکنید که برای گرفتن وثیقه خریدار، ژتون ‌ها را به موقع تحویل دهید؛ زیرا در صورتی که این کار را انجام ندهید، وثیقه خود را از دست داده اید. سپس لازم است که سفارش فروش را قبول کنید و پس از تضمین وثیقه، انتخاب خود را به تایید برسانید. در نهایت لازم است منتظر باشید تا جفت معاملاتی در بازار اصلی KuCoin فعال شود.

آیا همستر کامبت قانونی است؟

دنیای ارز دیجیتال دارای ماهیتی غیر قابل پیش بینی است و به این دلیل نمی توان به شکل مستقیم به کلاهبرداری یا قانونی بودن همستر کامبت اشاره داشت، اما مطابق با شواهدی که از Hamster وجود دارد، درنهایت به چیز مفیدی ختم می شود و یکی از این نشانه ‌ها، همکاری‌ های استراتژیک آن‌ با صرافی ‌هایی مانند BingX است.

همکاری Hamster با صرافی‌های رمز ارز مثل BingX چه معنی را می دهد؟ جالب است بدانید که این همکاری این معنی را می دهد که احتمالاً در آینده شاهد لیست‌ شدن توکن آن‌ در صرافی‌ های مذکور باشیم. البته اکنون تنها کاری که کاربران می توانند انجام دهند، بازی کردن و جمع ‌آوری سکه است.

جمع بندی: بازی همستر کامبت

نگران امنیت همستر کامبت نباشید! به دلیل اینکه همستر کامبت بر بستر تلگرام ایجاد شده‌ است و به‌ عنوان یک ربات تلگرامی تأیید ‌شده، فعالیت دارد و در واقع هیچ اطلاعات خاصی از کاربر دریافت نمی ‌کند، می ‌توان آن را امن در نظر گرفت.

درنهایت لازم است بدانید که بازی تلگرامی همستر خبر از لیست شدن ارز HMSTR در پری مارکت صرافی کوکوین داده است و پری مارکت همستر تاثیر بسیار زیادی در تعیین قیمت این ارز خواهد داشت.

نظرات کاربران

ایمیل

نام

پیام شما

کپچا

کامنتی وجود ندارد

شما بحث را شروع کنید