1403/01/14 | 12:29

7 دلیل برای استفاده از سیچک برای سرمایه گذاران

7 دلیل برای استفاده از سیچک

چرا باید از سوشال ترید سیچک استفاده کرد؟ این سوالی است که شما به عنوان سرمایه گذار حتما از خود خواهید پرسید. در این مقاله به 7 دلیل برای استفاده از سوشال ترید سیچک اشاره خواهیم کرد.

 

سوشال ترید چیست؟

سوشال تریدها شبکه‌های اجتماعی مخصوص بازارهای مالی هستند که در آن تحلیلگران حرفه ای یک یا چند بازار مختلف تحلیل‌ها و سیگنال‌‌های خود را  با دیگران به اشتراک می‌گذارند. در سمتی دیگر سرمایه‌گذاران یا تحلیلگران نوپا نیز از این تحلیل‌ها و سیگنال‌ها می‌توانند استفاده کنند. در مقاله «سوشال ترید چیست» بهتر می‌توانید با آن آشنا شوید.

چرا باید از سوشال ترید سیچک استفاده کرد؟

دلیل اول: انتخاب تحلیلگر درست

استفاده از سیچک برای شما به عنوان سرمایه گذار اطمینان خاطر بسیار زیادی خلق می‌کند. با استفاده از سیچک از حرفه‌ای بودن تحلیلگری که انتخاب کرده‌اید مطمیئن هستید. چرا که در سوشال ترید سیچک همه تحلیلگران کارنامه‌ای شفاف از معاملات گذشته خود دارند و شما می‌توانید با چشمان باز بهترین را انتخاب کنید. این یکی از فاکتور‌های افزایش اطمینان است. در ادامه 

دلیل دوم:  ارائه مشاور (منتور مالی ) برای جلوگیری از اشتباهات روانشناسی و… 

شما به عنوان یک سرمایه‌گذار طبیعی است که در معامله‌گری حرفه‌ای نبوده و دچار اشتباهات زیادی شوید. سیچک به شما یک مشاور(منتور) اختصاص خواهد داد تا در طول مدتی که از سیگنال‌ها استفاده می‌کنید نهایت سودآوری را تجربه کنید. منتور شما روند سودآوری شما را زیر نظر میگیرد و با ارائه آموزش های لازم به پیشرفت شما کمک می‌کند. مشاور همیشه کنار شماست و به سوالات شما پاسخ می‌دهد.

دلیل سوم: مدیریت ریسک 

سیچک متشکل از یک محاسبه‌گر ریسک قوی است که در کنار هر سیگنال با توجه به میزان سرمایه شما و عملکرد گذشته تحلیلگر به شما می‌گوید این سیگنال را بایستی با چه حجمی معامله کنید. بسیاری از افراد در بازار‌های مالی به دلیل ناتوانی در محاسبه ریسک مناسب، ضرر های بسیار زیادی‌ متحمل می‌شوند. با استفاده از سیچک این مشکل شما به خوبی حل خواهد شد.

دلیل چهارم: سیستم اطلاع‌رسانی قوی 

هر زمان هر تحلیلگری سیگنال یا تحلیلی منتشر کند. سیستم به صورت خودکار از طریق پیامک و ربات تلگرام شما را مطلع خواهد کرد. بدین ترتیب شما هیچ سیگنال یا تحلیلی را از دست نمی‌دهید.

دلیل پنجم: مرکز آموزش

تحلیلگران و تیم سیچک به صورت دوره‌ای برای شما محتوای آموزش مختلفی در زمینه ارز دیجیتال، ترید و ... منتشر می‌کنند. شما می‌توانید از این آموزش‌ها به رایگان استفاده کنید.

دلیل ششم: تضمین قیمت و کیفیت

سیچک به عنوان واسطه میان شما به عنوان سرمایه‌گذار و تحلیلگران تلاش می‌کند بهترین کیفیت و قیمت را برای دو گروه خلق کند. شما با استفاده از سیچک تجربه‌ای عالی در خدمات مالی کسب خواهید کرد.

دلیل هفتم و مهمترین : اطمینان 

افراد به سه دلیل در بازار‌های مالی شکست می‌خورند: 

۱- تحلیل اشتباه ( یا انتخاب به تحلیلگر اشتباه )

۱- روانشناسی اشتباه 

۳- عدم مدیریت ریسک 

سیچک با امکانات خود تمامی این سه مشکل شما را حل می‌کند. به همین دلیل شما با اطمینان خاطر بیشتری در بازار‌های مالی فعالیت می‌کنید چرا که جلوی اشتباهات بسیار زیادی از خود را به کمک سیچک گرفته‌اید. هدف سیچک افزایش راندمان سرمایه گذاری شماست و تمامی امکانات آن نیز بر همین اساس توسعه داده شده است.