کد تخفیف off200 برای اشتراک شهریور تحلیلگر بابایی فعال شد
کارنامه تحلیلگر cor از cor
cor

02/12/13 | 23:25

بررسی دلار از منظر داده های اقتصادی این هفته

بررسی دلار از منظر داده های اقتصادی این هفته

دلار آمریکا
روز سه شنبه، اعداد PMI غیر تولیدی ISM هفته را برای دلار آمریکا آغاز می کنند. افزایش فعالیت در بخش خدمات می تواند زمان کاهش نرخ بهره فدرال رزرو را به تاخیر بیندازد. با این حال، سرمایه گذاران باید مولفه های فرعی از جمله قیمت و اشتغال را در نظر بگیرند.

داده های بازار کار در روز چهارشنبه باعث جلب توجه سرمایه گذاران خواهد شد. تغییر اشتغال ADP و گزارش های JOLTs Job Openings بر مسیر نرخ فدرال رزرو تأثیر می گذارد. شرایط سخت تر بازار کار می تواند از رشد دستمزدها حمایت کرده و هزینه های مصرف کننده را تقویت کند. روند صعودی در مخارج مصرف کننده می تواند تورم قیمت مصرف کننده را افزایش دهد.

در پایان هفته، بازار کار همچنان نقطه کانونی است. تعداد مطالبات بیکاری، هزینه های نیروی کار واحد، و اعداد بهره وری غیرکشاورزی به پایان رسیده است (پنجشنبه). در حالی که اعداد نیاز به بررسی دارند، گزارش مشاغل ایالات متحده (جمعه) تأثیر بیشتری خواهد داشت. پس از گزارش داغتر از حد انتظار ژانویه، افزایش دیگری در حقوق و دستمزدهای غیرکشاورزی و دستمزدهای بالاتر می‌تواند شرط‌بندی افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در ژوئن را کاهش دهد.

فراتر از اعداد، پاول رئیس فدرال رزرو در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شهادت می دهد. تورم، چشم انداز اقتصادی ایالات متحده و برنامه های فدرال رزرو برای کاهش نرخ بهره احتمالاً موضوعات مورد بحث خواهند بود.

اعضای FOMC، پاتریک هارکر (دوشنبه)، مایکل بار (سه شنبه)، مری دالی (چهارشنبه)، لورتا مستر (پنجشنبه)، و جان ویلیامز، نایب رئیس فدرال رزرو (جمعه) نیز در تقویم برای سخنرانی حضور دارند. دیدگاه‌ها در مورد تورم، چشم‌انداز اقتصادی و کاهش نرخ بهره، صفحه را به حرکت در می‌آورند.

من ربات نیستم: