کد تخفیف off200 برای اشتراک شهریور تحلیلگر بابایی فعال شد
کارنامه تحلیلگر cor از cor
cor

02/12/13 | 23:39

بررسی یورو از منظر داده های اقتصادی این هفته

بررسی یورو از منظر داده های اقتصادی این هفته

یورو
PMI خدمات، EUR/USD را در روز سه شنبه در کانون توجه قرار خواهد داد. بخش خدمات بیش از 60 درصد به اقتصاد منطقه یورو کمک می کند. بهبود محیط بخش خدمات می تواند ترس از رکود اقتصادی منطقه یورو را کاهش دهد.

تجدید نظر در PMI منطقه یورو نیاز به بررسی دارد. با این حال، سرمایه گذاران باید مولفه های فرعی از جمله قیمت ها را نیز در نظر بگیرند. بخش خدمات (عامل اصلی تورم) است. قیمت‌های ورودی بالاتر از دستمزدها و قیمت‌های فروش می‌تواند بر شرط‌بندی بر کاهش نرخ بانک مرکزی اروپا در آوریل تأثیر بگذارد.

در روز چهارشنبه، داده های تجاری آلمان مورد توجه سرمایه گذاران قرار خواهد گرفت. شاخص‌های اقتصادی آلمان همچنان به ارسال پیامدهای قرمز درباره اقتصاد ادامه می‌دهند. شرایط تجاری ضعیف تر می تواند بر اقتصاد منطقه یورو تأثیر بگذارد.

اقتصاد آلمان نیز در روز پنجشنبه با سفارشات کارخانه ها در کانون توجه قرار گرفته است. در حالی که اعداد نیاز به بررسی دارند، تصمیم سیاست پولی بانک مرکزی اروپا و کنفرانس مطبوعاتی رویداد اصلی خواهد بود. ابهام در مورد جدول زمانی کاهش نرخ بهره بانک مرکزی اروپا وجود دارد. با توجه به اینکه اقتصاددانان انتظار دارند بانک مرکزی اروپا نرخ بهره را بدون تغییر باقی بگذارد، کنفرانس مطبوعاتی نقطه کانونی خواهد بود.

روز جمعه، تولید صنعتی آلمان و قیمت های تولیدکننده، توجه سرمایه گذاران را به خود جلب خواهد کرد. قیمت‌های تولیدکننده ممکن است بر یورو/دلار آمریکا تأثیر بیشتری بگذارد. کاهش محسوس‌تر قیمت‌های تولیدکننده می‌تواند نشانه‌ای از چشم‌انداز کاهش تقاضا-تورم باشد. با این حال، اعداد تولید ناخالص داخلی سه ماهه چهارم برای منطقه یورو نیز توجه سرمایه گذاران را جلب می کند.

من ربات نیستم: